melatonina sposobem na lepszy sen
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o melatoninie
Listopad 27, 2018
mózg na dłoni - środki nootropowe
Sposoby jak poprawić pamięć i koncentrację.
Listopad 28, 2018

Jak dbać o swoje samopoczucie?

lepsze samopoczucie dzięki substancjom nootropowym

Zmorą naszych czasów jest niestety to, że żyjemy w stałym pędzie. Gonimy za pieniędzmi, stale dokładamy sobie obowiązków i nie potrafimy cieszyć się z małych rzeczy. To wszystko w dużym stopniu odbija się na naszym codziennym samopoczuciu. Dodatkowo brak odpowiedniej ilości snu i wzmaga proces niezadowolenia. To wszystko może prowadzić do poważnej depresji!

Zastanów się kiedy ostatnio udało Ci się zrobić coś dla siebie? Zwolnić, wyłączyć komputer i odłożyć telefon. Czy jesteś w stanie policzyć, ile razy w ciągu ostatniego miesiąca byłeś na spacerze lub czytałeś interesującą książkę? Pewnie teraz kiwasz głową myśląc 'nie mam na to czasu"! Oczywiście, większość z nas ma problem z deficytem czasowym i nie utrzymuje odpowiedniego stanu, ciała ducha i umysłu.

Pytanie jest jedno, czy naprawdę chcesz tak żyć i uważasz, że to jest w porządku? Twój umysł prosi o pomoc, Twoje ciało domaga się aktywności fizycznej Twoje myśli chcą wreszcie zwolnić.

Zrób coś dla siebie! Oczywiście stopniowo, bez nacisku i pośpiechu. poznaj sposoby, które pozwolą Ci odzyskać dawno utraconą radość z życia.

Dbaj o ciało

Czy słyszałeś kiedyś o substancjach nootropowych? W sytuacji kiedy odczuwasz niechęć do świata, masz problemy ze snem, jesteś rozkojarzony czy nieobecny, te substancje mogą Ci pomóc. Pozwolą Ci kompleksowo zadbać ciało i pozbyć uporczywych dolegliwości, wyciszysz się, zaczniesz usuwać ze swojego życia stany lękowe i będziesz lepiej się wysypiać. Nie raz pewnie słyszałeś określenie ciało to Twoja świątynia. Musisz o nie dbać, żeby zachować dobre zdrowie na długie lata.

Sport oraz odpowiednia suplementacja kluczem do poprawy samopoczucia. Tianeptyna ciekawym uzupełnieniem

Sport to zdrowie - słyszysz ten komunikat od dziecka. To prawda! Regularne ćwiczenia mają znaczący wpływ zarówno na ciało jak i psychikę. W trakcie uprawia sportu, podnosi się produkcja endorfin, czyli hormonów odpowiadających za stan szczęścia. Zaczynasz czuć się lepiej sam ze sobą, zmienia się Twoje nastawienie do świata. Nigdy nie pomożesz sobie, w poprawie samopoczucia leżąc na kanapie i narzekając.

Ruch dotlenia organizm i zwiększa się ilość przepływu krwi. Twój mózg i całe ciało zaczyna pracować w bardziej wydajny sposób i przestajesz odczuwać zmęczenie

Co z kolei z dietą? Jest bardzo ważnym czynnikiem odpowiadającym za Twoje dobre samopoczucie. Nie jesteś przekonany czy odpowiednio podchodzisz do swojego odżywiania? Za chwile damy Ci kilka wskazówek:

  • Dobrze byłoby, jakby udało Ci się spożywać posiłki samodzielnie przygotowane nie zawierające w swoim składzie zbyt wiele soli.
  • Raczej staraj się unikać mocno przetworzonej żywności.
  • Pij odpowiednią ilość wody. Jest ona kluczowa w prawidłowym funkcjonowaniu Twojego ciała. Pozwala na dobrą pracę narządów i utrzymanie właściwej masy ciała.
  • Woda pozwala także oczyścić organizm z toksyn i szkodliwych produktów przemiany materii!
  • Analizuj to, jak się czujesz po spożywaniu niektórych produktów. Jeżeli zauważysz, że dany produkt powoduje u Ciebie kiepskie samopoczucie, bóle brzucha - staraj się go unikać.
  • Jedz częściej ale w mniejszych ilościach. Nie najadaj się!
  • Jedz powoli
  • Zamiast słodkiej przekąski sięgnij po orzechy!
  • Postaw też na właściwą suplementację. Substancje nootropowe mogą znacznie poprawić Twoje samopoczucie.

Tianeptyna jest znanym środkiem antydepresyjnym i przeciwlękowym. Jej działanie powoduje złagodzenie objawów depresji. Specjaliści uważają, że stany depresyjne są powiązane z neuroplastycznoscią, w której mózg musi odpowiednio reagować na nowe impulsy. Przy zwiększeniu neuroplastyczności mózgu można zmniejszyć objawy depresji i poprawić nastrój.

Tianeptyna moderuje właściwe działanie glutaminianu, który jest podstawowym neuroprzekaźnikiem mózgu odpowiedzialnym za stany emocjonalne każdego z nas.

Kiedy doświadczamy w życiu nadmiernego stresu powodujemy zwiększenie ilości glutaminianu i jego niewłaściwą aktywność. Takie skoki ilości glutaminianu mogą doprowadzić do uszkodzenia tkanki mózgowej i nerwów. Teanina utrzymuje wszystko pod kontrolą i hamuje odpowiedź ciała na stres.

Tianeptyna, co jeszcze możesz jej zawdzięczać?

  • poprawę ogólnego zdrowia,
  • wzmocnienie zdolności poznawczych, takich jak koncentracja, uwaga itd
  • zmniejszy Twoje predyspozycje na ataki paniki
  • poczujesz, że Twoje ciało jest bardziej odprężone i spokojne
  • odzyskasz upragniony spokój i zaczniesz cieszyć się każdym dniem
  • Masz pełen obraz tego, co zrobić żeby w odpowiedni sposób zadbać o poprawę swojego samopoczucia. Słuchaj swojego ciała, zwolnij i dbaj o to, żeby sport towarzyszył Ci na co dzień. Staraj się jeść zdrowo, nie przejadaj się i analizuj to, jak Twój organizm reaguje na produkty, które spożywasz. Postaw też na odpowiednią suplementację w postaci tianeptyny.

Dodaj komentarz